Manapság a póló a legalapvetőbb és legelterjedtebb öltözéke az emberiségnek, főleg ha az egyszerű „T-shirt”-ök mellett a galléros pólókat és egyéb rövid ujjú felsőket is ide számoljuk. Ezek a világ szinte minden táján a hétköznapi megjelenés részét képezik, minden korosztály egyaránt hordja, továbbá a ruhagyártás egyik legnagyobb számban előállított terméktípusáról van szó.
Ezt a globális cégek is jól felismerték, ezért jellemző, hogy a ruházati brand-ek elhelyezésére és terjesztésére is a pólókat használják fel leginkább, mint ahogyan az sem véletlen, hogy a legnagyobb választék az üzletekben mindig ebből a ruhadarabból van. Érdekes, hogy mind keresleti, mind kínálati oldalon ennyire alapvető és sztenderd szerepet tölt be, ráadásul az is megfigyelhető, hogy a póló egyidejűleg az egyediség és a személyes stílus közvetítésére is alkalmas.
A választék végtelen, hiszen számtalan színárnyalat, felirat és egyéb arculati elemek kombinációjából tevődik össze a széles póló kínálat, és akkor még nem is beszéltünk a szabás, a varrás és az alapanyag kérdéseiről. Szinte biztosak lehetünk abban, hogy mindenkinek van több olyan pólója, amilyen senkinek sincs a környezetében. Ez azonban már valószínűleg nem mondható el más ruhadarabok, például nadrág vagy kabát tekintetében.
A széles választék mellett a póló kapcsán azért is jöhet szóba az egyediség, mert az elterjedt minőségi nyomtatási technológiáknak köszönhetően, könnyedén készíthetünk személyre szabott külsejű pólókat. Nem ritka, hogy valamilyen személyes mottót vagy kifejezéseket szeretnénk közvetíteni, esetleg valamilyen fotó vagy saját illusztráció nyomtatott képét kívánjuk viszontlátni a ruházatunkon. Az emlékek őrzése mellett az identitásunk és stílusunk kifejezésére is alkalmasak az ilyen eljárások.